tirsdag den 6. januar 2015

Loving Tan

Det er efterhånden rigtig længe siden jeg har blogget. Men jeg er stærkt tilbage!
Min veninde Sofie, har lige fået sin LovingTan hjem fra Australien... Hun glæder sig til at bruge den, og der vil selvfølgelig komme nogle før & efter billeder ind på bloggen, samt en anmeldelse af den! <3

Informationer om produktet:

Du kan købe den her!
For at påføre laget perfekt, er det en god idé at bruge en tanning handske/mist som kan findes her.
Det er også en god idé at købe en back applicator, så du kan lægge et jævnt lag over hele koppen, og den kan findes her.

Det tog cirka 2 uger før pakken kom til Danmark, og hun skulle betale 250 kr. i moms, desværre.

For at gøre processen ordentlig ,er det en god idé at bruge en bodyscrup i badet, inden du påfører din tan med handsken. Du skal sove natten over, med din tan, som ikke smitter af på sengetøjet. Når du vågner skal du tage et bad, for at vaske den overflødige farve af kroppen, efterfulgt af en fin kulør, som holder i op til en uge. 

2 kommentarer:

  1. Godt nok mange penge hun skulle betale, og især med så lang en ventetid! Men hvis produktet er godt, så er det vel ikke noget at klage over! :-)

    Kig meget gerne forbi min nye blog, vi kunne måske følge hinanden? ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er rigtig mange penge! :) Men hun blev meget glad for resultatet..
      Kigger forbi med det samme, knus..

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...