lørdag den 31. august 2013

Healthy pancakes & blueberries



Så blev det vidst til til et lille indlæg med mad. I går inden jeg skulle ned i Helsingør by og mødes med min søde veninde Emilie, besluttede jeg mig for at lave nogen sunde pandekager. 
& så gik jeg vidst lidt for meget amok med blåbær. Spiste SÅ mange, de smager jo bare så godt! 
I dag har jeg lavet min nye sengegavl til mit værelse, som jeg virkelig glæder mig til at vise jer billeder af her på bloggen i morgen! Der vil komme et langt indlæg, da det er i morgen mit værelse bliver færdigt. Er selv rigtig spændt på at se resultatet, men sengegavlen er SÅ smuk. og så er den hjemmelavet <3 

HUSK: Jeg har en give away kørende på min blog lige HER .. 

Opskrift: 

½ banan 
1 spids skefuld ingefær 
Mel 
Mælk 
1 æg 
Havregryn 

Pynt: 

Blåbær 
Banan 
Evt: jordbær eller Hindbær 

KNUS! :)

2 kommentarer:

  1. Mums, hold op hvor ser det godt ud! :-)
    God søndag -

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...