onsdag den 10. juli 2013

Tunesien

Strand, varme, kolde drinks og en tur væk hjemmefra var lige hvad jeg havde brug for med min dejlige lille familie :-) Jeg kom hjem i går, og har derfor været fraværende på bloggen nogen uger. 

I Tunesien brugte jeg ALT for mange penge, har simpelthen købt så meget! :) 
Jeg red på en kamel - kørte ATV - Solede - Shoppede - Var på tur i et piratskib og en masse andre skønne ting. 

Jeg kunne blive solgt for 1000 kameler dernede ;) Men min mor takkede pænt nej tak, haha :) 

Har i været ude og rejse i år? 
Eller skal i ud og rejse? 

Knus. 

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det som en fed oplevelse! Skal selv ud og rejse en del i år, der ekstremt meget frem til det! :-)

    www.amaliefernande.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder bare for skønt jo ! :)
      & det var en pragtfuld tur! <3

      Slet
  2. Ejj, hvor ser det lækkert ud! (Er slet ik' misundelig, hihi..)
    Lader til at have været en super fed tur! :o)
    Kig gerne forbi :')

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er første gang jeg er ude og rejse i 8 år :)
      Så kender ALT til misundelse da mine veninder og venner har rejst alle de andre år :D
      Nu var det min tur, og det var SÅ skønt!
      Kigger forbi din blog <3

      Slet
  3. Hej søde. Tak for kommentaren på min blog. Følger dig nu. Glæder mig til du gør det samme.

    Hugs & Kisses

    www.victoria-k-dk.blogspot.dk <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...